åskväder och hår

 
 
Sitter och lyssnar på åskan och regnet, så mysigt! Lämnat tillbaka mammas hund idag efter att ha varit hundvakt i en vecka, känns lite tomt men som tur är så har vi ju vår katt (som tycker det är rätt skönt att han e ensam igen ;). Han är sådär extra gosig nu också, ska vara nära hela tiden, mys! Så det blir nog mest att ligga i sängen och kolla på film/serier ikväll med honom och M. Och kanske fortsätta lyssna på regnet för det verkar visst inte vilja sluta.

I måndags var jag och M och shoppade lite och jag råkade visst få med mig blekning hem. Jag som sagt till mig själv att jag INTE ska bleka igen. Har ju låtit min riktiga hårfärg växa ut helt och håret mår jätebra nu (förutom att det är lite småtorrt sen jag permanentade det). Men jag kan bara inte låta bli, trivdes så himla bra i ljust hår så det får helt enkelt bli så igen. ;) Imorgon! 

Nu ska jag jobba vidare med en beställning av en tatuering och sen blir det film med katten och M. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?